Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling op PandaPaints.nl?

  • U kunt uw beits bestelling plaatsen door naar: https://www.pandapaints.nl/product/panda-impregneerbeits-bamboe-extract/ te gaan en eerst de gewenste kleur te kiezen en vervolgens een keuze te maken voor de gewenste inhoud. Door ‘Bekijk alle kleuren’ aan te klikken krijgt u nog meer Panda Paints beitskleuren te zien. Door op de button ‘In winkelmand’ te klikken wordt uw product aan uw winkelmandje toegevoegd. Deze kunt u openen door rechtsboven op het winkelwagen icoon te klikken.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

  • U kunt uw bestelling alleen annuleren wanneer het product nog niet verzonden is. U kunt voor het annuleren van uw bestelling op werkdagen het beste contact met ons opnemen per telefoon. Heeft u in het weekend een bestelling geplaatst en wilt u deze annuleren? Stuur ons dan een e-mail o.v.v. annuleren bestelling en vermeld daarin duidelijk uw bestelnummer en uw gegevens. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Ik heb geen e-mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden, maar de 5 werkdagen zijn wel voorbij en ik heb mijn product nog niet in huis. Wat kan ik doen?

  • U kunt in dit geval het beste (telefonisch) contact met ons opnemen. Wij gaan dan voor u aan de slag om uit te zoeken waar uw bestelling zich bevindt.

  • Wanneer krijg ik bevestiging van mijn bestelling?

  • U krijgt direct na uw bestelling een bevestiging in uw mailbox. Mocht u deze bevestiging niet binnen 24 uur hebben ontvangen en het bericht zit niet in uw spambox, neem dan even contact met ons op.

  • Kan ik een specifieke/eigen kleur beits bestellen?

  • Dat kan! Als u een kleurcode heeft, dan kunt u contact met ons opnemen of tijdens onze openingstijden langskomen op onze locatie. Eigen kleuren kunnen niet geretourneerd worden.

    Levertijd

  • Wat is de levertijd van mijn product?

  • Wij streven ernaar uw product binnen 1 werkdag te verzenden. Levering zal doorgaans binnen 3 werkdagen plaatsvinden.

  • Wat kan ik doen als ik mijn product na 5 werkdagen nog niet in huis heb?

  • Dan kunt u het beste contact met ons opnemen.

    Bezorging

  • Wie bezorgt mijn product?

  • Onze bestellingen worden in bijna alle gevallen verzonden met PostNL. Zij zullen uw bestelling dus bezorgen.

    Betalen

  • Welke betaalopties heb ik?

  • U kunt betalen met iDeal, PayPal of overboeking. Houdt er rekening mee dat wanneer u kiest voor de betaaloptie ‘overboeking’ wij uw bestelling pas versturen wanneer wij uw betaling hebben ontvangen.

    Retourneren

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • U kunt uw bestelling alleen retourneren na overleg en wanneer u de diep zwarte of transparante beits heeft besteld. Alle overige kleuren kunnen door ons niet retour genomen worden. De overige kleuren produceren wij namelijk op bestelling.

    Voorraad

  • Zijn alle Panda Paints beitsen standaard op voorraad?

  • Nee, enkel de diep zwarte en transparante beits is standaard bij ons op voorraad. De overige kleuren produceren wij op bestelling. Dit heeft overigens geen effect op de levertijd. We nemen de beits die op bestelling geproduceerd wordt niet retour.